Бренд glo™ разом із ГО «Міські реформи» запустили урбаністичну кампанію «Місто VS Урбазаври», в якій трансформують по одній занедбаній локації в трьох містах України: Києві, Одесі та Харкові. Урбазаври — це великі та маленькі проблеми українських міст, з якими кожен стикається щодня.
Пішохідна зона заставлена автівками, здичавілі зруйновані локації посеред міста, брак комфортного та безпечного міського простору — це все Урбазаври. І тепер на них відкрито полювання. Амбасадором урбаністичної кампанії стала головна мисливиця за урбаністичними монстрами — Леся Нікітюк.
Бренд glo™ давно вже горів ідеєю посприяти створенню комфортного та сучасного урбаністичного середовища в різних містах України. Хотілось, щоб цей процес не був нудним, натомість — дав можливість людям трохи розважитися та звернути увагу на проблеми їх міст.
В кампанії «Місто VS Урбазаври» втілюються принципи тактичного урбанізму — це міжнародний підхід до благоустрою міст. Насправді сила — в маленьких локальних трансформаціях, які дають поштовх до глобальних змін як у місті, так і в країні. І ця сила є у кожного.
Голосувати можна один раз на добу будь-яким із трьох способів голосування. Повні правила голосування шукай за цим посиланням. Коли три проєкти оновлених локацій наберуть найбільшу кількість голосів, а три Урбазаври назавжди підуть з України, бренд glo™ разом із командою урбаністів ГО «Міські реформи» почнуть трансформацію локацій. Вже цього літа в Києві, Одесі та Харкові на одне погане урбаністичне рішення стане менше.
Голосуй за урбаністичних монстрів, яких хочеш спекатися, та змінюй локації разом із брендом glo™.