Гарантия glo™
Дана добровільна гарантія надається ТОВ «Бритіш Американ Тобакко Сейлз енд Маркетинг Україна», яке виступає імпортером (надалі – «Імпортер») кінцевим споживачам, які законно придбали або є володільцями пристрою для нагрівання тютюну glo™ (далі – «Пристрій glo™») на території України. За умовами даної гарантії Імпортер, у разі висунення кінцевим споживачем вимоги щодо недоліків Пристрою glo™ протягом гарантійного строку, має право замінити несправний Пристрій glo™ на Пристрій glo™, що не має дефектів.
Дана гарантія покриває тільки такі несправності, що виникли протягом гарантійного строку, за умови належного використання Пристрою glo™ у відповідності до Інструкції користувача Пристрою glo™.
Дана гарантія зберігає свою силу, якщо кінцевий споживач передав Пристрій glo™ третій особі. У такому випадку кінцевий споживач зобов’язаний передати новому власнику документи, що підтверджують факт придбання Пристрою glo™ та фірмову коробку Пристрою glo™з унікальним кодом.
Пристрій glo™, який був повернений кінцевим споживачем, стає власністю Імпортера. У разі заміни Пристрою glo™ будь-який наданий на заміну Пристрій glo™ стає власністю кінцевого споживача. Заміна Пристрою glo™здійснюється на аналогічну модель кольору, що є в наявності. У випадку відсутності аналогічної моделі Пристрою glo™ в наявності, заміна здійснюється на модель Пристрою glo™, що є в наявності.
У разі заміни Пристрою glo™, гарантійний строк обраховується заново з дати такої заміни.
Дана гарантія дійсна тільки в Україні. Дана гарантія надається на добровільних засадах Імпортером і вважається такою, що встановлена договором. Пристрій glo™не відноситься до технічно складних побутових товарів, що підлягають обов’язковому гарантійному ремонту або гарантійній заміні, відповідно положення цієї гарантії виключають незастосовні до Пристрою glo™ норми Закону України «Про захист прав споживачів», Цивільного кодексу України та інших нормативно-правових актів.
Подільність
Якщо одне з положень Гарантії буде визнано недійсним, нікчемним або таким, що не підлягає виконанню повністю чи частково, інші положення вважатимуться такими, що залишилися в повному обсязі та діють.
Строк гарантії
Строк дії даної гарантії на Пристрій glo™ становить 12 (місяців) із дати придбання. Гарантія не поширюється на комплектуючі Пристрою glo™ (адаптер, USB-кабель, щітка для чищення).
Строк служби пристрою для нагрівання тютюну glo™ складає 12 (дванадцять) місяців із дати придбання.
Винятки з гарантії
Наступні пошкодження та несправності є винятком із гарантії:
- Дефекти, що виникли в результаті звичайного зносу;
- Видимі фізичні пошкодження зовнішнього вигляду Пристрою glo™ (наприклад, потертості, подряпини, невеликі вм’ятини, пошкодження пластику);
- Несправності, викликані перепадом напруги, контактом із рідиною, вогнем;
- Несправності, що виникли внаслідок використання Пристрою glo™ не за призначенням;
- Несправності, що викликані використанням Пристрою glo™ з несумісними пристроями чи підключенням до таких пристроїв;
- Пошкодження і несправності, що виникли в результаті спроб відкрити Пристрій glo™ особою, що не вповноважена виробником та/або Імпортером, несанкціонованої модифікації чи ремонту Пристрою glo™;
- Пошкодження і несправності, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, вказаної в Інструкції користувача Пристрою glo™.
Гарантія також не надається, якщо:
- Кінцевий споживач не надав документ, що підтверджує факт придбання Пристрою glo™ та/або фірмову коробку Пристрою glo™ з унікальним кодом;
- Кінцевий споживач звернувся до сервісного центру, після спливу строку гарантії.
Порядок повідомлення про несправності
У разі виникнення несправностей Пристрою glo™ кінцевий споживач повинен:
- Зв’язатися зі службою підтримки споживачів glo™ для отримання подальших інструкцій за контактами, вказаними нижче;
або
- Звернутися до сервісного центру. У такому випадку кінцевий споживач повинен детально описати несправність або проблему і додати документ, що підтверджує придбання Пристрою glo™ та/або фірмову коробку Пристрою glo™ з унікальним кодом.
Служба підтримки споживачів glo™
Телефон служба підтримки: 8008 або 0-800-50-90-80
Дзвінки безкоштовні.
Перелік сервісних центрів:
№ |
Назва |
Адреса |
1 |
Магазин GLO |
м.Одеса, Коминт.р-н с.Фонтанка Компл.стр. №1 |
2 |
Магазин GLO |
м.Київ, ГЕНЕРАЛА ВАТУТІНА ПРОСП. 2 |
3 |
Магазин GLO |
м.Чернігів, 77 Гвардійської дивізії вул. 1-В |
4 |
Магазин GLO |
м.Рівне, Макарова вул. 23 |
5 |
Магазин GLO |
м.Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА ВУЛ. 226А |
6 |
Магазин GLO |
м.Дніпро, ГЛИНКИ ВУЛ. 2 |
7 |
Магазин GLO |
м.Хмельницький, КАМ'ЯНЕЦЬКА ВУЛ. 17 |
8 |
Магазин GLO |
м.Тернопіль, вул. Текстильна, 28 Ч |
9 |
Магазин GLO |
м.Кривий Ріг, 30 Р. ПЕРЕМОГИ ПЛ. 1 |
10 |
Магазин GLO |
м.Івано-Франківськ, вул. Миколайчука, 2 |
11 |
Магазин GLO |
м.Дніпро, НИЖНЬОДНІПРОВСЬКА ВУЛ. 17 |
12 |
Магазин GLO |
м.Дніпро, ЯВОРНИЦЬКОГО ДМИТРА ПРОСП. 50 |
13 |
Магазин GLO |
м.Київ, СПОРТИВНА ПЛ. 1-А |
14 |
Магазин GLO |
м.Київ, ДНІПРОВСЬКА НАБЕРЕЖНА ВУЛ. 12 |
15 |
Магазин GLO |
м.Львів, СТРИЙСЬКА 30 ВУЛ. |
16 |
Магазин GLO |
м.Львів, ГАЛИЦЬКА ПЛ., 20 |
17 |
Магазин GLO |
м.Одеса, ВІЦЕ АДМІРАЛА ЖУКОВА ПРОВ. 2 |
18 |
Магазин GLO |
м.Запоріжжя, ЗАПОРІЗЬКА ВУЛ., 1 Б |
19 |
Магазин GLO |
м.Харків, ГЕРОЇВ ПРАЦІ ВУЛ. 7 |
20 |
Магазин GLO |
м.Полтава, Ковпака вул. 26 |
21 |
Магазин GLO |
м.Луцьк, Сухомлинського вул. 1В |
22 |
Магазин GLO |
м.Вінниця, вул. Миколи Оводова, 51 |
23 |
Магазин GLO |
м.Херсон, ЗАЛАЕГЕРСЕГ ВУЛ. 18 |
24 |
Магазин GLO |
м.Суми, пр-т Лушпы 4/1 |
25 |
Магазин GLO |
м.Кременчук, вул. Халаменюка, буд. 7 |
26 |
Магазин GLO |
м.Ужгород, вул. Возз'єднання, 39А |
27 |
Магазин GLO |
м.Київ, вул. Берковецька 6 |
28 |
Магазин GLO |
Київська обл., с.Мартусівка, вул.Мойсеєва, 70, будівля №1 |
29 |
Магазин GLO |
м.Харьків,вул. Академіка Павлова,44-Б |
30 |
Магазин GLO |
м. Житомир,вул. Киівська 77 |
31 |
Магазин GLO |
м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 2 |
32 |
Магазин GLO |
м. Миколаїв, просп. Центральний 98 |
33 |
Магазин GLO |
м. Одеса, просп. Небесної сотні 2 |
34 |
Магазин GLO |
м. Чернігів, вул. Головна 265А |
35 |
Магазин GLO |
м. Київ, вул. Антоновича,176 |