Гарантия glo™

Дана добровільна гарантія надається ТОВ «Бритіш Американ Тобакко Сейлз енд Маркетинг Україна», яке виступає імпортером (надалі – «Імпортер») кінцевим споживачам, які законно придбали  або є володільцями пристрою для нагрівання тютюну glo™ (далі – «Пристрій glo™») на території України. За умовами даної гарантії Імпортер, у разі висунення кінцевим споживачем вимоги щодо недоліків Пристрою glo™ протягом гарантійного строку, має право замінити несправний Пристрій glo™ на Пристрій glo™, що не має дефектів.

Дана гарантія покриває тільки такі несправності, що виникли протягом гарантійного строку, за умови належного використання Пристрою glo™ у відповідності до Інструкції користувача Пристрою glo™.

Дана гарантія зберігає свою силу, якщо кінцевий споживач передав Пристрій glo™ третій особі. У такому випадку кінцевий споживач зобов’язаний передати новому власнику документи, що підтверджують факт придбання Пристрою glo™ та фірмову коробку Пристрою glo™з унікальним кодом.

Пристрій glo™, який був повернений кінцевим споживачем, стає власністю Імпортера. У разі заміни Пристрою glo™ будь-який наданий на заміну Пристрій glo™ стає власністю кінцевого споживача. Заміна Пристрою glo™здійснюється на аналогічну модель кольору, що є в наявності. У випадку відсутності аналогічної моделі Пристрою glo™ в наявності, заміна здійснюється на модель Пристрою glo™, що є в наявності.

У разі заміни Пристрою glo™, гарантійний строк обраховується заново з дати такої заміни.

Дана гарантія дійсна тільки в Україні. Дана гарантія надається на добровільних засадах Імпортером і вважається такою, що встановлена договором. Пристрій glo™не відноситься до технічно складних побутових товарів, що підлягають обов’язковому гарантійному ремонту або гарантійній заміні, відповідно положення цієї гарантії виключають незастосовні до Пристрою glo™ норми Закону України «Про захист прав споживачів», Цивільного кодексу України та інших нормативно-правових актів.

Подільність

Якщо одне з положень Гарантії буде визнано недійсним, нікчемним або таким, що не підлягає виконанню повністю чи частково, інші положення вважатимуться такими, що залишилися в повному обсязі та діють.

Строк гарантії

Строк дії даної гарантії на Пристрій glo™ становить 12 (місяців) із дати придбання. Гарантія не поширюється на комплектуючі Пристрою glo™ (адаптер, USB-кабель, щітка для чищення).

Строк служби пристрою для нагрівання тютюну glo™ складає 12 (дванадцять) місяців із дати придбання.

Винятки з гарантії

Наступні пошкодження та несправності є винятком із гарантії:

  1. Дефекти, що виникли в результаті звичайного зносу;
  2. Видимі фізичні пошкодження зовнішнього вигляду Пристрою glo™ (наприклад, потертості, подряпини, невеликі вм’ятини, пошкодження пластику);
  3. Несправності, викликані перепадом напруги, контактом із рідиною, вогнем;
  4. Несправності, що виникли внаслідок використання Пристрою glo™ не за призначенням;
  5. Несправності, що викликані використанням Пристрою glo™ з несумісними пристроями чи підключенням до таких пристроїв;
  6. Пошкодження і несправності, що виникли в результаті спроб відкрити Пристрій glo™ особою, що не вповноважена виробником та/або Імпортером, несанкціонованої модифікації чи ремонту Пристрою glo™;
  7. Пошкодження і несправності, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, вказаної в Інструкції користувача Пристрою glo™.

Гарантія також не надається, якщо:

  1. Кінцевий споживач не надав документ, що підтверджує факт придбання Пристрою glo™ та/або фірмову коробку Пристрою glo™ з унікальним кодом;
  2. Кінцевий споживач звернувся до сервісного центру, після спливу строку гарантії.

Порядок повідомлення про несправності

У разі виникнення несправностей Пристрою glo™  кінцевий споживач повинен:

  • Зв’язатися зі службою підтримки споживачів glo™ для отримання подальших інструкцій за контактами, вказаними нижче;

або

  • Звернутися до сервісного центру. У такому випадку кінцевий споживач повинен детально описати несправність або проблему і додати документ, що підтверджує придбання Пристрою glo™ та/або фірмову коробку Пристрою glo™ з унікальним кодом.

Служба підтримки споживачів glo™ 

Телефон служба підтримки: 8008 або 0-800-50-90-80

Дзвінки безкоштовні.

Перелік сервісних центрів:

Назва

Адреса

1

Магазин GLO

м.Одеса, Коминт.р-н с.Фонтанка Компл.стр. №1

2

Магазин GLO

м.Київ, ГЕНЕРАЛА ВАТУТІНА ПРОСП. 2

3

Магазин GLO

м.Чернігів, 77 Гвардійської дивізії вул.  1-В

4

Магазин GLO

м.Рівне, Макарова вул. 23

5

Магазин GLO

м.Львів, КУЛЬПАРКІВСЬКА ВУЛ. 226А

6

Магазин GLO

м.Дніпро, ГЛИНКИ ВУЛ. 2

7

Магазин GLO

м.Хмельницький, КАМ'ЯНЕЦЬКА ВУЛ. 17

8

Магазин GLO

м.Тернопіль, вул. Текстильна, 28 Ч

9

Магазин GLO

м.Кривий Ріг, 30 Р. ПЕРЕМОГИ ПЛ. 1

10

Магазин GLO

м.Івано-Франківськ, вул. Миколайчука, 2

11

Магазин GLO

м.Дніпро, НИЖНЬОДНІПРОВСЬКА ВУЛ. 17

12

Магазин GLO

м.Дніпро, ЯВОРНИЦЬКОГО ДМИТРА ПРОСП. 50

13

Магазин GLO

м.Київ, СПОРТИВНА ПЛ. 1-А

14

Магазин GLO

м.Київ, ДНІПРОВСЬКА НАБЕРЕЖНА ВУЛ. 12

15

Магазин GLO

м.Львів, СТРИЙСЬКА 30 ВУЛ.

16

Магазин GLO

м.Львів, ГАЛИЦЬКА ПЛ., 20

17

Магазин GLO

м.Одеса, ВІЦЕ АДМІРАЛА ЖУКОВА ПРОВ. 2

18

Магазин GLO

м.Запоріжжя, ЗАПОРІЗЬКА ВУЛ., 1 Б

19

Магазин GLO

м.Харків, ГЕРОЇВ ПРАЦІ ВУЛ. 7

20

Магазин GLO

м.Полтава, Ковпака вул. 26

21

Магазин GLO

м.Луцьк, Сухомлинського вул. 1В

22

Магазин GLO

м.Вінниця, вул. Миколи Оводова, 51

23

Магазин GLO

м.Херсон, ЗАЛАЕГЕРСЕГ ВУЛ. 18

24

Магазин GLO

м.Суми, пр-т Лушпы 4/1

25

Магазин GLO

м.Кременчук, вул. Халаменюка, буд. 7

26

Магазин GLO

м.Ужгород, вул. Возз'єднання, 39А

27

Магазин GLO

м.Київ, вул. Берковецька 6

28

Магазин GLO

Київська обл., с.Мартусівка, вул.Мойсеєва, 70, будівля №1

29

Магазин GLO

м.Харьків,вул. Академіка Павлова,44-Б

30

Магазин GLO

м. Житомир,вул. Киівська 77

31

Магазин GLO

м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 2

32

Магазин GLO

м. Миколаїв, просп. Центральний 98

33

Магазин GLO

м. Одеса, просп. Небесної сотні 2

34

Магазин GLO

м. Чернігів, вул. Головна 265А

35

Магазин GLO

м. Київ, вул. Антоновича,176