
Глобальні урбаністичні зміни часто звучать занадто нереалістично та незрозуміло. Бренд glo™ знає, що саме маленькі зміни дають поштовх глобальним трансформаціям як у місті, так і в країні.
Кампанія «Місто vs. Урбазаври» за підтримки бренду glo™ проходила у трьох містах: Києві, Харкові та Одесі.
В основі кампанії «Місто vs. Урбазаври» лежать принципи тактичного урбанізму: популярного міжнародного напрямку з благоустрою міст. В його основі — «теорія малих справ»: маленькі зміни є поштовхом до глобальних трансформацій. Разом ми перемогли трьох урбаністичних монстрів, тому нові сучасні та комфортні споти у вашому місті вже чекають на вас.
12 вересня відбулося гучне відкриття оновленої київської локації. Як все відбувалося — дізнавайтеся на нашому сайті або в Instagram.





