Реєстрація пристрою glo™

Реєстрація glo™ ― це можливість безкоштовно замінити пристрій, за умов виникнення технічних несправностей glo™ не з вини користувача.
Це наша Програма лояльності, яка дійсна для власників glo™ протягом року з моменту купівлі пристрою.

Як зареєструвати glo™?

Дуже просто! Реєстрація займає лише декілька хвилин:

  • у спеціальну форму для реєстрації введіть свої дані. Для зручності зв’язку ми просимо вказати номер телефону та електронну адресу;
  • обов’язково зазначте унікальний код пристрою. Він знаходиться на зворотній частині коробки glo™ зверху на спеціальній наліпці круглої форми;
  • відправте заповнені дані, натиснувши на кнопку «Зареєструвати». Після цього – реєстрація завершена.
Я погоджуюсь з умовами обробки моїх персональних даних, викладених в Положенні про конфіденційність

Переваги реєстрації glo™

  • Можливість заміни несправного пристрою на новий, якщо протягом року з моменту купівлі, зареєстрований пристрій зламається, його можна обміняти на новий на умовах Програми лояльності.
  • Компанія здійснює підтримку своїх клієнтів. Користувачі, які зареєствували свій пристрій, мають можливість першими дізнаватись про спеціальні пропозиції glo™, про появу новинок, відкриття нових магазинів чи пунктів продажу.
  • Ексклюзивні переваги. Реєстрація девайсу дає можливість бути у центрі подій glo™, отримувати вигідні пропозиції та запрошення на тематичні заходи за участі бренду.

Важливо! Обмін пристрою здійснюється лише у повній комплектації набору glo™, в який входить: пристрій, USB кабель, адаптер, щіточка для чищення девайсу та оригінальна коробка. Крім цього необхідно надати розрахунковий документ, який підтверджує факт купівлі пристрою glo™.

Також зареєструвати пристрій можна в glo™ studio або зателефонувавши до служби підтримки клієнтів за телефоном 0–800–50–90–80 або 8008 (безкоштовно).