Більшість проблем, які можуть статися з твоїм пристроєм, можна вирішити, звернувшись до інструкції користувача, що входить до набору glo™ . Ми радимо шукати відповідь там одразу, якщо ти підозрюєш, що твій пристрій працює не ідеально. В інструкції докладно описано більшість можливих проблем та способи їх вирішення. Ба більше, якщо ти планував розібрати glo™ та зробити ремонт самостійно, після прочитання інструкції ця потреба, найімовірніше, зникне.
Самостійний ремонт та спроба розібрати glo™ можуть не лише пошкодити твій пристрій і призвести до повної зупинки його роботи, вони ще й позбавлять тебе гарантії та можливості обміняти пристрій на новий (про те, як це зробити, ми розкажемо далі).
Що всередині девайса glo™?
Девайс glo™ сконструйований так, що ним легко користуватись і чистити, не розбираючи пристрій. Та якщо питання «як розібрати glo™?» не полишає тебе, ми готові розповісти, що ж там усередині девайса. Корпус приховує декілька робочих блоків. Основні складові частини пристрою: нагрівальний елемент (в якому відбувається нагрівання стіка під час користування девайсом) та акумулятор.
Якщо розібрати glo™, можна побачити металевий циліндр, що має всередині елемент для нагрівання стіка, електронну плату та акумулятор. Також усередині є деталь, завдяки якій у пристрої наявна функція вібрації.
Із чого складається акумулятор glo™?
Важливим елементом, що відповідає за роботу девайса glo™, є акумулятор. Від його правильної експлуатації безпосередньо залежить строк роботи пристрою. Саме тому ми рекомендуємо користуватись оригінальним USB-кабелем, який є в комплекті до кожної моделі glo™.
У середині акумулятора glo™ є деталь, що сприймає електричну напругу та утримує заряд батареї. Якщо використовувати оригінальний USB, то час повної зарядки батареї складає близько 3,5 годин для Hyper+ та Hyper+ UNIQ і близько 2 годин для моделі Prо. Повністю зарядженої батареї зазвичай вистачає до 20 сеансів*, але остаточна кількість сесій залежить від режиму та від твого стилю використання glo™.
Що робити, якщо glo™ працює не так, як слід?
Зауваж, що розбір glo™ не допоможе вирішити більшість можливих проблем із девайсом. Замість того, щоб шукати відповідь на питання «як розібрати glo™?», ефективніше буде провести часткову діагностику самостійно. Згадай, чи давно ти заряджав свій glo™, перевір, чи працює USB-кабель для зарядки, чи працює розетка або комп’ютер, від якого ти живиш девайс. Щоб дізнатися статус заряду, натисни один раз на кнопку керування.
Також є кілька поширених факторів, які можуть призвести до тимчасової зупинки роботи glo™. Гаджет може не працювати як слід, якщо він перегрітий (наприклад, від тривалого використання або якщо він надовго залишився на сонці) або переохолоджений. У такому випадку зміни умови, в яких перебував девайс, та почекай 10–20 хвилин, щоби пристрій повернувся до нормальної температури. Потім спробуй увімкнути свій glo™ повторно.
Найбільш дієвий захід, який допомагає вирішити ряд несправностей у роботі glo™ — перезавантаження. Процедура може допомогти, якщо не працює режим Boost або девайс не вимикається. Також корисно перезавантажити glo™, якщо кнопка керування, розташована на зовнішній панелі корпуса, перестала реагувати. Щоб перезавантажити glo™, натисни кнопку керування (єдину кнопку на боковій панелі) та утримуй її протягом 20 секунд. Коли пристрій перезавантажився, ти одразу можеш ним користуватись.
Як звернутися в гарантійний сервіс?
Якщо ти впевнений, що твій девайс заряджений і не потрапляв під дію екстремальних температур, але тобі не допомогло перезавантаження, скоріше за все, ти маєш звернутися в офіційний сервіс по консультацію. Наші консультанти зможуть провести професійну діагностику девайса і замінять пристрій, якщо випадок підпадає під умови гарантії.
Але зауваж, що самостійний ремонт, розбирання пристрою, потрапляння води або падіння позбавлять тебе права на гарантійний обмін.
Звернутися по консультацію до нашої служби підтримки можна кількома способами:
- звернутися до безкоштовної служби підтримки бренду glo™ за номером 8008* для консультації, і там тобі обов’язково допоможуть.
- віддати на діагностику у будь-який офіційний магазин glo™ studio або glo™ pop-up у твоєму місті або за допомогою оновленого чат-бота @myglo_ua_bot у телеграмі.
- безкоштовно обміняти протягом року з моменту покупки, якщо несправність є гарантійним випадком. Для цього необхідно мати чек або коробку з унікальним кодом і завітати в простори glo™ studio або glo™ pop-up. Зверни увагу, що після покупки девайс має бути зареєстрований на сайті. Детальніше про обмін дізнавайся за номером служби підтримки 8008*. Служба підтримки працює у будні дні з 8:00 до 22:00.
Обміняти пристрій можна абсолютно безкоштовно, доставка за допомогою кур’єрської служби «Нової Пошти» за тарифами перевізника. Під час звернення оператор може запитати у тебе код проблеми, яку вказує індикатор. Звернись до інструкції користувача, щоб правильно розшифрувати позначення.
* При використанні в режимі Boost. За умови повністю зарядженого акумулятора та може відрізнятися залежно від поведінки користувача.
**Дзвінки безкоштовні. Тільки для повнолітніх.