Про лімітовану колабрацію glo™ та бренду RCR KHOMENKO розповідає редакторка моди BURO. Єлизавета Павленко.
glo™ разом з брендом RCR KHOMENKO презентував новий дизайн девайсу glo™ hyper. Це найбільш технологічна новинка для нагрівання тютюну від glo™, що не має диму та попелу. Колаборація була представлена у жовтні 2020 року. Пристрої були прикрашені геометричними абстракціями — впізнаваним принтом бренду Ясі Хоменко*.
Яся — одна з піонерів апсайклінгу в українській моді. Вона заснувала свій перший бренд RCR KHOMENKO ще у 2011 році, коли розмови про екологічність моди звучали віддалено. Її колекції були пошиті з вторинних матеріалів: дизайнерка знаходила одяг на київських секонд-хендах, залишках виробництва та у вінтажних магазинах.
Практика пошиву нових речей зі старих надихнула дизайнерку на створення принта, який незабаром став віральним: яскраві геометричні фігури на білому фоні. Вони прикрашали світшоти, футболки і сукні, які можна було побачити на вулицях Києва.
“Цей принт було створено з подачі медіа-художника Макса Роботова, — розповідає Яся історію принта. — Він зауважив, що у нас така безмежна кількість обрізків, що варто переводити їх на окремий принт. Я відразу згадала колажі Анрі Матісса з обрізками і подумала, що буде класний оммаж. Насправді, цей принт — найулюбленіший в нашій команді, бо він дає неочікуваний результат по кольору та композиції. Це своєрідна арт-терапія.” Принт не втрачає актуальності і сьогодні.
Яся гармонічно поєднує в своїх колекціях два світи: реальний та фантазійний. Це перегукується з концепцією glo™, в якій об'єднані протилежності створюють щось унікальне й нове.
У 2019 році вона запустила новий проєкт Xomehko. Бренд glo™ став партнером показу весна/літо — 2021. Колекцію бренду представили на незалежній платформі Culture Unlimited, яку також підтримує glo™. Платформа розвиває і підтримує соціальні та культурні проєкти в Україні.
Колекція Xomehko стала уособленням безладу, що надихає на створення інновацій. Натхненням Ясі став хаос сучасного світу: за словами дизайнерки, вона вбачає в ньому “силу, що створює, а не руйнує”.
Колекцію представили в онлайн-форматі на сторінках бренду в Instagram та на Youtube. Разом із glo™ Яся зняла динамічну відео-презентацію, режисером якої стала сама.
До колекції увійшли реконструйовані сукні, топи в стилі печворк та костюми з хаотичним дизайном. Дівчата носять стримані костюми, хлопці одягають спідниці й підбори kitten heel. Яся традиційно звернулася до яскравої палітри: рожевого, помаранчевого та жовтого відтінків.
“Дизайнер є візуалізатором усіх актуальних процесів. Весь віжуал, що ми сприймаємо — це по факту результат роботи дизайну. Тому дизайнер має як ніхто інший постійно вивчати та аналізувати усі зміни, що відбуваються у світі. Тільки так він може вижити в умовах індустрії.”
Лімітована серія девайсів glo™ hyper, створена разом з RCR KHOMENKO, стала прикладом такого дизайну: він відображає хаос сучасності, що спонукає до експериментів. “glo не боїться експериментувати з кольором, що є взагалі незвичним для таких девайсів”, — каже дизайнерка.
*Лімітована серія призначена для аудиторії, що підтримала проєкт Culture Unlimited та безпосередньо показ Ясі.