Ремонт glo™: чи можна його робити самостійно

Ремонт glo™: чи можна його робити самостійно

Як і будь-який девайс, glo™ може вийти з ладу. Розповідаємо, що робити, якщо це сталось.
Автор
glo™ консультант Знавець інсайтів у світі glo™

Якщо твій glo™ не вмикається, це не обовʼязково означає, що він зламався. Перш за все, варто приділити увагу діагностиці та зрозуміти, у чому причина його некоректної роботи. Деякі з можливих нестандартних ситуацій можна вирішити самостійно, варто лише визначити алгоритм дій згідно з інструкцією з експлуатації.  

Існує кілька найпоширеніших сценаріїв, коли пристрої можуть працювати некоректно. Ось деякі з них: 

  • glo™ блимає і не заряджається; 
  • девайс не нагріває стік; 
  • пристрій не вмикається; 
  • не спрацьовує режим Boost; 
  • моноблок нагрівається; 
  • система не реагує на дії користувача.  

Про більшість потенційних проблем пристрій підкаже тобі самостійно. Для цього зверни увагу на індикатор, розташований на корпусі моноблоку. Це те світлове табло, що показує рівень заряду акумулятора та скільки часу залишилося до кінця сесії.  

В інструкції до пристрою перелічені проблеми, про які може повідомити світловий сигнал. Наприклад, він буде блимати, якщо пристрій перегрівся, або, навпаки, довгий час перебував на холоді — і тепер йому потрібно повернутися до нормальної температури. Так само він сповістить тебе, якщо у системи нагрівання тютюну недостатній заряд акумулятора або її потрібно перезавантажити. 

Загалом, більшість можливих сценаріїв несправності девайсу і способи їх вирішити перераховані в інструкції з експлуатації. Тому, якщо пристрій не працює, насамперед варто звернутися до мануалу. Це допоможе тобі швидко вирішити всі проблеми, які можна владнати самостійно.  

Утім, існують проблеми, для вирішення яких потрібна допомога служби підтримки. Вони проведуть діагностику та замінять девайс, якщо випадок підпадає під умови гарантії.  

Якщо твій glo™ працює некоректно і жодні поради з інструкції не допомагають — не варто намагатися полагодити його самостійно. Краще відразу звернутися по допомогу до сервісного центру.

Ризики самостійного ремонту 

Чому девайс не варто ремонтувати самостійно? Якщо ти помітив, що не працює glo™, і спробував власноруч розібрати пристрій, не факт, що тобі вдасться полагодити його — а от скористатися умовами гарантії після цього вже не вийде. Адже самостійний ремонт, так само як і механічні пошкодження або вода всередині пристрою, анулюють гарантію.  

Та дещо ти все-таки можеш зробити. Наприклад, почистити девайс. Можливо, незначне сміття, яке потрапило всередину (пил або частинки паперу) є причиною того, що glo™ тріщить при нагріванні, має неприємний запах або ці маленькі елементи просто заважають йому працювати належним чином.  

Для того, аби очистити девайс, варто використовувати спеціальні аксесуари*. Наприклад, щіточку для чищення, яка є частиною стартового набору, або одноразові палички для glo™, просякнуті рідиною для ретельного очищення. У жодному разі не можна чистити нагрівальну камеру, використовуючи сторонні предмети та рідини, як-от воду, ацетон, спирт чи мийні засоби.  

Догляд за пристроєм для нагрівання тютюну варто проводити після кожного 20-го сеансу, тобто щоразу, коли закінчується пачка стіків. Для цього достатньо відкрити камеру нагрівання зверху та знизу й виконати ретельне очищення від бруду за допомогою щіточки. Після цього саму щіточку треба промити під проточною водою — і залишити висохнути. Вологою щіткою користуватися не можна, адже вона може зашкодити системі.  

Щодо одноразових паличок — вони повністю відтворюють форму камери для нагрівання, тому користуватися ними досить зручно. Після використання їх достатньо просто утилізувати. 

Тому ще раз наголошуємо: все, що ти можеш зробити своїми силами — це діяти згідно з інструкцією і перевірити всі складові пристрою. До прикладу, що робити, коли не заряджається glo™? У першу чергу, перевірити, чи працює блок живлення і USB-кабель. Спробувати під’єднати зарядний пристрій до іншого джерела енергії — і дізнатися статус заряду за допомогою кнопки керування.

Якщо glo™ зламався 

Якщо ти помітив, що система нагрівання тютюну працює неналежним чином — є кілька простих кроків, які можуть допомогти:  

  • перезавантажити glo™,  
  • перевірити, чи він заряджений,  
  • зробити чистку.  

Перезавантажити пристрій дуже просто. Для цього: 

  1. Натисни кнопку керування на корпусі. Зверни увагу, що для девайсів glo™ Hyper X2 та glo™ Hyper X2 Air це буде кнопка більшого розміру. Керування glo™ Pro Slim та іншими моделями попередніх поколінь відбувається через єдину кнопку.  
  2. Утримуй кнопку протягом 20 секунд. 
  3. Після цього пристрій перезавантажиться самостійно та ним можна буде користуватись.    

Якщо ці способи не допомогли, і девайс дійсно зламався, не варто засмучуватися, можливо, рішення зможуть підказати спеціалісти сервісного центру. Для цього потрібно звернутися на гарячу лінію служби підтримки користувачів за телефоном 0 800 50 90 80 або 8008**. Також ти можеш сконтактувати із сервісним центром компанії через електронну пошту info@myglo.com.ua або принести свою систему до найближчого фірмового простору glo™ studio чи glo™ pop-up.  

Також у фірмових просторах бренду для всіх клієнтів доступна послуга тест-драйву нового пристрою. Тому, поки твій девайс буде ремонтуватися, у тебе буде 21 день, аби спробувати нові системи для нагрівання тютюну і, можливо, обрати іншу, сучаснішу модель. 

Якщо систему не вдасться полагодити, тоді для клієнтів бренду доступна ще одна важлива функція glo™ — заміна пристрою. Для цього потрібно звернутися до гарантійного сервісу. Згідно з умовами гарантії, ти можеш обміняти несправний девайс на новий протягом року з моменту покупки. Головне — аби твоя покупка була зареєстрована на сайті. Унікальний код для реєстрації кожної системи для нагрівання тютюну glo™ є на задній поверхні упаковки пристрою.

Як скористатися гарантією 

Для того, аби скористатися гарантією від компанії, тобі потрібно звернутися у сервісний центр glo™. Зробити це можна кількома способами:  

  • через безкоштовну службу підтримки користувачів бренду за номерами 0 800 50 90 80 або 8008** (служба підтримки працює щодня з 08:00 до 21:00); 
  • за допомогою оновленого чат-боту @myglo_ua_bot у месенджері Telegram; 
  • або завітати у найближчий фірмовий простір glo™ studio або glo™ pop-up, де ти зможеш детально пояснити суть проблеми й отримати допомогу. 

Для девайсів glo™ гарантія діє один рік з моменту покупки пристрою, або ж з моменту отримання, якщо пристрій було замовлено онлайн і доставлено поштою. Якщо девайс довелось обміняти, гарантія на новий знову діятиме 12 місяців. Отримати безкоштовні гарантійні послуги після цього терміну неможливо.  

Головна умова для активації гарантійної угоди — касовий чек про покупку та фірмова коробка, в якій був пристрій і комплектуючі. Саме на цьому пакованні є унікальний код, активуючи який, ти автоматично стаєш учасником гарантійної програми. Це працює навіть, якщо систему тобі подарували і ти не маєш касового чека.   

Зверни увагу, існує кілька випадків, на які не поширюється гарантія: 

  • для пристроїв glo™ ремонт за гарантією не здійснюється у разі потертостей, подряпин, вм’ятин та пошкодження пластику; 
  • гарантія не діє у випадку несправностей, викликаних перепадом напруги, контактом з водою, іншою рідиною чи вогнем; 
  • після використання не за призначенням або неправильної експлуатації; 
  • після підключення або заряджання системи нагрівання тютюну до стороннього, несумісного приладу.  

У всіх інших випадках спеціалісти бренду будуть раді допомогти: вони перевірять девайс, спробують полагодити його або запропонують варіанти вирішення проблеми. Тож, як бачиш, робити ремонт самостійно — зовсім не обовʼязково.

* Ця продукція призначена для використання виключно з glo™. 

** Дзвінки по Україні безкоштовні. Тільки для повнолітніх.