glo™ призначений для повнолітніх споживачів нікотиновмісної продукції.
Твій пристрій glo™ не вмикається, має дивний запах або не нагрівається під час сесії? Схоже, щось пішло не так і, можливо, девайс зламався. Втім, не поспішай його викидати, адже ти без проблем можеш здійснити гарантійний обмін старого glo™ на новий.
Зараз в деталях розкажемо, що саме тобі для цього потрібно і пояснимо, де та як можна здійснити гарантійний обмін glo™.
Причини для обміну glo™ за гарантією
Перш за все, коли твій девайс glo™ почав працювати неналежним чином, варто звернутися до Інструкції користувача. Можливо, саме там ти знайдеш схожу ситуацію і пояснення, як її вирішити без значних зусиль. Робити те, що в Інструкції користувача не прописано, точно не потрібно, адже так ти можеш пошкодити девайс glo™ і тоді ми не зможемо зробити гарантійний обмін.
Утім, існують випадки, коли інструкція не допоможе — тоді варто звернутись у службу підтримки користувачів.
Існує ряд причин, які дозволяють безкоштовно здійснити гарантійний обмін glo™:
- пристрій має проблеми з нагрівальною камерою;
- пристрій не вмикається;
- батарея несправна (погано заряджає, швидко розряджається);
- під час сесії glo™ має дивний запах або занадто нагрівається;
- не працюють певні функції девайса чи не вмикається вібрація;
В усіх цих випадках твій старий glo™ можна обміняти на новий. Щоправда, для цього потрібно виконати певні умови. Вони нескладні, але обов’язкові.
Та одночасно з цим існує перелік винятків з гарантії. Наприклад, гарантія не поширюється на:
- дефекти, які виникають під час звичайного користування пристроєм: потертості, подряпини, невеликі вм’ятини, пошкодження пластику;
- несправності, викликані перепадом напруги, контактом із рідиною, вогнем;
- несправності, що виникли внаслідок використання пристрою не за призначенням;
- якщо пристрій неправильно експлуатувався (про всі особливості користування ти можеш прочитати в Інструкції користувача);
- дефекти, повʼязані з тим, що девайс заряджали чи підключали до несумісного приладу.
Умови для обміну glo™
Отже, одна з головних умов для обміну старого glo™ на новий — це відсутність механічних пошкоджень пристрою. Якщо в Інструкції не описано проблему з твоїм девайсом — не варто намагатися вирішити її самостійно. Пристрій glo™ — це сучасний складний девайс, а тому його ремонт краще довірити спеціалістам.
Для здійснення обміну необхідно обов'язково зареєструвати девайс.
Також для того, щоб отримати можливість здійснити гарантійний обмін, ти маєш підтвердити факт придбання пристрою (це можна зробити, надавши касовий чек) та / або фірмову коробку glo™ на якій нанесений унікальний код товару. Гарантія діє 1 рік від дати придбання або доставки (якщо ти купував девайс онлайн), тож зважай на це. Адже коли спливе термін гарантії, отримати послугу буде неможливо.
Також зверни увагу, що гарантія зберігає свою силу, якщо ти купив пристрій як подарунок. Для цього потрібно лише передати новому власнику документи, які підтверджують факт придбання пристрою, та фірмову коробку з кодом.
Де можна обміняти старий glo™ на новий?
Ти можеш віддати свій девайс glo™ на діагностику у будь-якому glo™ studio або glo™ pop-up у твоєму місті. Наші спеціалісти перевірять девайс, спробують його полагодити та за потреби зроблять гарантійний обмін старого glo™ на новий.
Також ти можеш звернутися за допомогою до оновленого чат-боту @myglo_ua_bot у телеграмі або ж подзвонити до безкоштовної служби підтримки клієнтів бренду glo™ за номером 8008*. Наші оператори обов’язково допоможуть і підкажуть, що саме потрібно робити зі старим девайсом та куди його варто надіслати для обміну.
Зауваж, що служба підтримки бренду glo™ працює з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 21:00 (за умови, якщо немає відключень електроенергії).
* Тільки для повнолітніх.