Перезавантаження glo™

Перезавантаження glo™

Автор
glo™ консультант Знавець інсайтів у світі glo™

Перезавантаження девайса може вирішити одразу декілька питань власника glo™ pro, glo™ hyper та hyper+. Наприклад, процедура може допомогти, якщо не спрацювала функція Boost або девайс не вимикається. Також ти можеш перезавантажити пристрій, якщо єдина кнопка керування, розташована на зовнішній панелі гаджета, перестала реагувати. 

Як перезавантажити glo™ правильно? 

Перезавантажити glo™ hyper або glo™ pro  дуже легко. Адже яким би девайсом ти не користувався — glo™ pro чи glo™ hyper, — ти керуєш пристроєм за допомогою однієї кнопки, розташованої на зовнішній панелі. Пристрій виконує різні команди залежно від тривалості натискання. 

Щоб перезавантажити девайс glo™, натисни кнопку керування та утримуй її протягом 20 секунд. Коли пристрій перезавантажився, ти одразу можеш ним користуватись. 

Але якщо перезавантаження не допомогло, скоріше за все, його доведеться віддати на діагностику. Це можна зробити у будь-якому glo™ studio або glo™ pop-up у твоєму місті або за допомогою оновленого чат-бота @myglo_ua_bot у телеграмі. 

Є ще кілька способів повернути пристрій glo™ pro, glo™ hyper чи hyper+ у робочий режим, якщо перезавантаження не спрацювало. Та зверни увагу, що самостійні спроби вирішити проблеми роботи пристрою необхідно виконувати лише звіряючись з інструкцією з експлуатації до твого glo™ pro, glo™ hyper чи hyper+. Від цього залежить, чи вдасться самостійно усунути несправність, а не пошкодити пристрій ще більше.

 

Якщо твій пристрій не вмикається 

Можливо, у пристроя glo™ закінчився заряд. Щоб дізнатися статус заряду, натисни на кнопку керування. 

Також це може статись, якщо девайс був дуже сильно охолоджений або перегрівся. У такому випадку почекай 10-20 хвилин, щоб glo™ pro, glo™ hyper чи hyper+ повернувся до нормальної температури та спробуй ввімкнути девайс повторно.

Glo-table-phone

Якщо твій пристрій не заряджається 

Спробуй скористатись  комп'ютером або ноутбуком для зарядки glo™. Приблизний час для повної зарядки пристрою при використанні комплектного блоку живлення становить до 2 годин і залежить від типу підключення. Індикатор повинен почати повільно блимати, показуючи рівень заряду.

 

Якщо всі індикатори горять одночасно 

Це може вказувати на те, що пристрій не нагрівається або ж не заряджається. Або ж у твого пристрою glo™ розрядилася батарея. Перевір рівень заряду натисканням кнопки. Якщо необхідно, постав на зарядку. 

Якщо перезавантаження не допомогло і ти спробував усі наведені вище способи, а твій glo™ pro, glo™ hyper чи hyper+ все ще не працює, тобі варто звернутися до безкоштовної служби підтримки бренду glo™ за номером 8008* для консультації, і там тобі обов’язково допоможуть. 

Як увімкнути glo™? Дивись відео інструкцію

 

 

 

*Дзвінки безкоштовні. Тільки для повнолітніх. 





Оцінити новину:
Щоб оцінити статтю, необхідно авторизуватися
Сподобалася новина? Поділися з другом