Не можу знайти стіки або девайс у продажу

Не можу знайти стіки або девайс у продажу

Що робити?

Через проблеми з логістикою у деяких містах та регіонах знайти новий девайс gloабо стіки для нього може бути складніше. Але за допомогою кількох кроків це завдання можна полегшити 

 
Крок 1. Замов з доставкою «Нової пошти» 

Нещодавно ми відновили можливість замовляти девайси glo™, стіки до них та аксесуари з доставкою на відділення «Нової пошти». Для цього роби замовлення на нашому сайті та вкажи зручний для тебе спосіб доставки. До речі, оплатити покупку ти можеш також у відділені «Нової пошти» під час отримання 

 

Крок 2. Перевір мапу точок продажу 

Найзручніший спосіб знайти найближчу точку продажу — перевірити мапу на сайті glo™. На ній також можна дізнатися час роботи та орієнтовний асортимент. Але зауваж, що інформація про точки продажу, які працюють може змінюватися, тому ідеально, якщо ти зможеш перевірити мапу перш ніж рушити в магазин.  

 

Крок 3. Завітай до найближчого магазину  

У фірмових просторах glo™ можна не лише придбати стіки або пристрій, але й отримати кваліфіковану консультацію спеціаліста або почистити девайс. Повний перелік glo studio та glo™ pop-up, які зараз працюють дивись за посиланням

 

Крок 4. Дізнайся, чи можна замовити кур’єрську доставку у твоєму місті 

Наразі продукцію glo™ можна замовити з доставкою кур’єром у багатьох містах України. Актуальний перелік точок продажу перевіряй тут.  

Оформлюй замовлення за посиланням. Оператори служби підтримки зв’яжуться з тобою для підтвердження замовлення. Після цього інформація передається у точку самовивезення або кур’єрську доставку, щоб ти отримав свій glo™ якомога швидше.