Обирай потрібні товари та оформлюй замовлення — сайт glo™ працює у звичному режимі. Але через проблеми з логістикою товари можуть доставлятися не так швидко, як зазвичай.
Як працює доставка?
Наразі є три способи доставки продукції:
- Нова пошта (під час оформлення замовлення на сайті підтягнуться доступні для доставки відділення НП);
- кур’єрська доставка;
- самовивіз із магазинів glo™.
Як оплатити замовлення?
-
Якщо ти обрав самовивіз як спосіб отримання товару, то оплатити замовлення можна готівкою чи картою в магазині.
-
У разі доставки Новою поштою ти можеш оплатити товар у відділенні під час отримання.
-
При замовленні кур’єрської доставки ти можеш сплатити покупку готівкою кур’єру під час отримання товару.
Я оформив замовлення. Що далі?
Оператори нашої служби підтримки зв’яжуться з тобою для підтвердження замовлення. Після цього інформація передається у точку самовивозу або кур’єрську доставку, і ти можеш його отримати.
Як знайти точки самовивозу?
- При оформлені замовлення ти побачиш їх у вікні оформлення товару.
- Тут ми зібрали повний перелік магазинів glo™. Можеш подивитися найближчу до тебе точку самовивозу, ввести її при оформлені замовлення або одразу придбати потрібну продукцію в офлайн-магазині.
Мого міста немає серед перелічених. Що робити?
Зараз ми збираємо цю інформацію та найближчим часом розмістимо список пунктів продажу, де можна придбати стіки*, у нашому телеграм-боті та на сайті.
Наразі можна скористатися картою з адресами магазинів тут.
На жаль, на період дії воєнного стану на території України, інформація про доступність продукції у точках продажу може бути неповною. Робимо все можливе, щоб надавати тобі найактуальнішу інформацію.
* Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними та викликають звикання.