Головними темами заходу стали: тактичний урбанізм, відповідальне споживання та перемога над Урбазаврами в межах кампанії «Місто vs. Урбазаври» за підтримки бренду glo™.
Протягом весни-літа 2021 року команда glo™ разом із ГО «Міські реформи» провели урбаністичну кампанію, головна мета якої — покращити благоустрій українських міст. Ми відкрили полювання на Урбазаврів — великі та маленькі урбаністичні проблеми. В результаті цієї битви нам вдалося вполювати трьох монстрів та трансформувати по одній локації в Києві, Харкові та Одесі.
Вечірка проходила на оновленому міському просторі в Києві — набережній річки Либідь. Вона поєднала тактичний урбанізм та артперфоманс.
Музика, мода, урбан-вайб: що відбувалося на івенті
Подія поєднала урбаністичну тематику та яскраві творчі перфоманси, так само як і урбаністична кампанія «Місто vs. Урбазаври» поєднала суспільно значущі речі й фан.
Вечірку відвідала головна BIG HERO кампанії та амбасадорка бренду glo™ — Леся Нікітюк. Вона презентувала нову локацію та в своєму виступі звернула увагу на важливість тактичного урбанізму. Леся зауважила, що кожному під силу змінити щось довкола себе та запустити хвилю крутих урбаністичних трансформацій. Гості заходу, серед яких були: Євген Таллер, Sonya Kay, Віта Булана, Андрій Гонковський, Оля Чубата, Ярослав Князев, Тетяна Ніколенко (Мурій), Орест Мурій, Андрій Шабанов, охоче підтримали ініціативу та просто на івенті спробували пізнати тонкощі тактичного урбанізму.
Одним зі значущих елементів програми стала презентація колекції відомого стиліста Валерія Топала. Були використані вінтажні речі українських дизайнерів ARTEMKLIMCHUK, Larisa Lobanova, Лілія Литковська, Q concept, а також одяг із секондхенду. На івенті продемонстрували 15 луків, які повністю створені з перероблених матеріалів. Цим фешн-перфомансом дизайнер хотів привернути увагу до сталої моди та відповідального споживання. Під час самого показу моделі «ходили по воді» в руслі Либеді та змінювали образи, в такий спосіб розповідаючи історію річки.
У другій частині вечірки на гостей чекало незвичайне музичне шоу з використанням урбаністичних предметів. Артисти використали побутові міські речі в якості унікальних музичних інструментів. Таким чином, на заході лунала магнетична заворожуюча музика під ритм барабанів та треку DJ
«Місто vs. Урбазаври»: як це було
Нагадаємо, що в основі кампанії лежать принципи тактичного урбанізму: маленькі локальні зміни передують змінам глобальним як у місті, так і в країні. Бренд glo разом із ГО «Міські реформи» трансформували по одній локації в трьох містах України:
- на Грецькій площі в Одесі з’явився зручний простір для відпочинку та зелена зона. Раніше локація була лігвом Площозавра;
- у Харкові на Зелених сходах, де раніше мешкав Хащозавр, зробили сучасний артмаршрут з яскравими хвилеподібними лавочками;
- у Києві відродили невідому багатьом містянам раніше річку Либідь, де багато років жив Водозавр, та трансформували набережну на комфортне та безпечне місце для прогулянок, відпочинку та проведення крутих міських івентів.
Найбільший супротив урбаністам чинив Водозавр. Він повернувся на вже оновлену локацію з потужною зливою, що зруйнувала частину конструкцій. Проте наслідки події швидко ліквідували й прогнали урбаністичного монстра — на цей раз назавжди. Тактичний урбанізм став крутим інструментом, з допомогою якого вдалося швидко без значних ресурсів провести «роботу над помилками» та укріпити конструкції на локації.
Полювання на Урбазаврів завершилося. Оновлені локації в Києві, Харкові та Одесі доступні всім охочим. Стежте за новими яскравими активностями від бренду glo™ в нашому Instagram.
Додаткова інформація:
Проєкт у Києві був реалізований за безпосередньої ініціативи та підтримки Олександра Возного, начальника Управління екології та природних ресурсів, та за підтримки КП «Плесо» і Управління Екології КМДА.
Вечірку 12 вересня проведено за участі агенції Slupsky Event Management.