Глобальні урбаністичні зміни часто звучать занадто нереалістично та незрозуміло. Бренд glo™ знає, що саме маленькі зміни дають поштовх глобальним трансформаціям як у місті, так і в країні.Кампанія «Місто vs. Урбазаври» за підтримки бренду glo™ проходила у трьох містах: Києві, Харкові та Одесі.
Цей сайт призначений для осіб віком старше 18 років,
які є споживачами тютюнових або нікотиновмісних виробів
та проживають на території України.
Вам виповнилося 18 років і ви споживаєте тютюн?
Доступ на сайт дозволений тільки особам старше 18 років, які є споживачами тютюнових або нікотиновмісних виробів. Ви будете перенаправлені з сайту найближчим часом.
Цей веб-сайт використовує файли cookie. Якщо ви продовжуєте перегляд веб-сайту без зміни налаштувань cookie, ми вважатимемо, що ви згодні отримувати всі файли cookies на веб-сайті.
Налаштування cookie можна змінити у Вашому браузері. Детальніше в розділі Використання cookie-файлів.