Вполюй урбазавра & Трансформуй своє місто

Глобальні урбаністичні зміни часто звучать занадто нереалістично та незрозуміло. Бренд glo™ знає, що саме маленькі зміни дають поштовх глобальним трансформаціям як у місті, так і в країні.Кампанія «Місто vs. Урбазаври» за підтримки бренду glo проходила у трьох містах: Києві, Харкові та Одесі.

МІСТО VS УРБАЗАВРИ

Глобальні урбаністичні зміни часто звучать занадто нереалістично, незрозуміло та страшно.

glo знає, що насправді сила в маленьких локальних трансформаціях: створити арт-простір у парку біля твого дому, розвантажити вулицю від автівок та дати більше простору пішоходам, зробити комфортну зону відпочинку коло річки або ж додати зелених майданчиків на районі.

Саме маленькі зміни дають поштовх глобальним трансформаціям як у місті, так і в країні.

УРБАЗАВРИ

Ти відправляєшся на полювання на Урбазаврів — це великі та маленькі урбаністичні проблеми твого міста. І ці проблеми відверто бісять.

Суперкоманда glo™ разом із провідними урбаністами країни хоче їх спекатися та трансформувати міста на краще. Долучайся до нашої команди!

ЯК ЦЕ БУЛО

Найбільші Урбазаври були помічені в Києві, Одесі та Харкові.

9 Урбазаврів = 9 занедбаних локацій.

За допомогою твого активного голосування команді glo™ вдалося вполювати та перемогти 3 урбаністичніх монстрів в Києві, Харкові та Одесі та трансформувати по одній обраній локації на більш комфортний та сучасний міський спот.

Бренд glo™ вірить у головний принцип тактичного урбанізму, який каже — справжня сила починається з локальних трансформацій. В рамках кампанії «Місто VS Урбазаври» glo™ вирішив показати, що з поєднанням значущої мети і фану, будь-яка справа стає приємнішою та навіть ефективнішою.

ПРО glo™

glo любить кидати собі виклик та поєднувати непоєднувані речі. Такий підхід допомагає подивитися на ситуацію по-новому та досягти крутіших результатів.

Ми давно вже горіли ідеєю посприяти створенню комфортного та сучасного урбаністичного середовища в різних містах України. Але хотіли, щоб цей процес не був нудним, натомість — дав можливість людям трохи розважитися та звернути увагу на проблеми їх міст.

Робити суспільно значущі речі та водночас не забувати про фан — головна цінність бренду. Ми віримо, що будь-які зміни мають бути по кайфу.

Тепер кожен може вполювати Урбазавра та віддати свій голос за локацію, яку йому хотілося б трансформувати.

ПАРТНЕР ПРОЕКТУ