ПОЛЮВАННЯ НА УРБАЗАВРІВ ЗАВЕРШЕНО: ЯКІ ЛОКАЦІЇ ПЕРЕМОГЛИ У ГОЛОСУВАННІ ТА БУДУТЬ ТРАНСФОРМОВАНІ

ПОЛЮВАННЯ НА УРБАЗАВРІВ ЗАВЕРШЕНО: ЯКІ ЛОКАЦІЇ ПЕРЕМОГЛИ У ГОЛОСУВАННІ ТА БУДУТЬ ТРАНСФОРМОВАНІ

Кожен охочий міг долучитися до кампанії та віддати голос за Урбазавра, якого хоче спекатися, та міський простір, що хоче змінити на краще.



Кампанія послуговується принципами тактичного урбанізму: маленькі локальні зміни дають поштовх масштабним трансформаціям як у місті, так і в країні. Шляхом голосування люди вибрали ті міські споти, які, на їхній погляд, найгостріше потребують змін. 
Всього в урбаністичній кампанії «Місто VS Урбазаври» брали участь 9 локацій у Києві, Одесі та Харкові. У кожному місті перемогла локація, що набрала найбільшу кількість голосів. 

Київ

Кияни обрали для трансформації набережну річки Либідь. Всього Водозавр набрав 31065 балів.

Набережна річки Либідь



Проблематика локації: зелений маршрут повз Либідь, що колись була повноводною та судноплавною річкою. Наразі вона схована під землею та лише іноді виглядає назовні.



Трансформація: бренд glo™ разом із ГО «Міські реформи» проведе яскравий маршрут повз річку Либідь. Команда урбаністів та архітекторів відкриє для Києва новий урбаністичний спот для вечірок, фестивалів та оупенспейс-івентів. 

Одеса

Одесити найбільше голосів віддали за трансформацію Грецької площі. Площозавр набрав 14210 балів.



Проблематика локації: необлаштований міський простір у центрі міста, що є перетином популярних одеських маршрутів. На локації немає жодного споту, де можна перепочити та сховатися від спеки. Це загострює кліматичну ситуацію в Одесі.



Трансформація: Грецька площа перетвориться на комфортний міський простір, де можна зупинитися та перевести подих, не покидаючи центру міста. Бренд glo™ разом із ГО «Міські реформи» відкриють одеситам сучасний урбаністичний спот, де можна відпочити, зустрітися з друзями чи просто сховатися від спеки.

Харків

Харків’яни більшість голосів віддали за трансформацію зелених сходів на Театральному провулку. Всього Хащозавр отримав 16280 балів.



Проблематика: занедбані сходи на Театральному узвозі, які заросли деревами та кущами. Локація розташована в центрі міста, серед популярних серед харків’ян розважальних та гастрономічних закладів, однак сама знаходиться в зруйнованому стані.



Трансформація: бренд glo™ разом із ГО «Міські реформи» відкриють харків’янам новий зелений маршрут та створять сучасну локацію в історичному центрі міста. Сходи трансформуються на крутий урбаністичний спот для прогулянок із зоною для відпочинку.

Вже цього літа на три недоцільні урбаністичні рішення стане менше, а в трьох містах України з’являться сучасні та комфортні міські споти для відпочинку та розваг. Відкриття локації заплановано на серпень. Щоб нічого не пропустити, слідкуйте за новинами на сайті або в Instagram