ПОЛЮВАННЯ НА УРБАЗАВРІВ ЗАВЕРШЕНО: ЯКІ ЛОКАЦІЇ ПЕРЕМОГЛИ У ГОЛОСУВАННІ ТА БУДУТЬ ТРАНСФОРМОВАНІ

ПОЛЮВАННЯ НА УРБАЗАВРІВ ЗАВЕРШЕНО: ЯКІ ЛОКАЦІЇ ПЕРЕМОГЛИ У ГОЛОСУВАННІ ТА БУДУТЬ ТРАНСФОРМОВАНІ

Кожен охочий міг долучитися до кампанії та віддати голос за Урбазавра, якого хоче спекатися, та міський простір, що хоче змінити на краще.
Автор
glo™ консультант Знавець інсайтів у світі glo™



Кампанія послуговується принципами тактичного урбанізму: маленькі локальні зміни дають поштовх масштабним трансформаціям як у місті, так і в країні. Шляхом голосування люди вибрали ті міські споти, які, на їхній погляд, найгостріше потребують змін. 
Всього в урбаністичній кампанії «Місто VS Урбазаври» брали участь 9 локацій у Києві, Одесі та Харкові. У кожному місті перемогла локація, що набрала найбільшу кількість голосів. 

Київ

Кияни обрали для трансформації набережну річки Либідь. Всього Водозавр набрав 31065 балів.

Набережна річки Либідь



Проблематика локації: зелений маршрут повз Либідь, що колись була повноводною та судноплавною річкою. Наразі вона схована під землею та лише іноді виглядає назовні.



Трансформація: бренд glo™ разом із ГО «Міські реформи» проведе яскравий маршрут повз річку Либідь. Команда урбаністів та архітекторів відкриє для Києва новий урбаністичний спот для вечірок, фестивалів та оупенспейс-івентів. 

Одеса

Одесити найбільше голосів віддали за трансформацію Грецької площі. Площозавр набрав 14210 балів.



Проблематика локації: необлаштований міський простір у центрі міста, що є перетином популярних одеських маршрутів. На локації немає жодного споту, де можна перепочити та сховатися від спеки. Це загострює кліматичну ситуацію в Одесі.



Трансформація: Грецька площа перетвориться на комфортний міський простір, де можна зупинитися та перевести подих, не покидаючи центру міста. Бренд glo™ разом із ГО «Міські реформи» відкриють одеситам сучасний урбаністичний спот, де можна відпочити, зустрітися з друзями чи просто сховатися від спеки.

Харків

Харків’яни більшість голосів віддали за трансформацію зелених сходів на Театральному провулку. Всього Хащозавр отримав 16280 балів.



Проблематика: занедбані сходи на Театральному узвозі, які заросли деревами та кущами. Локація розташована в центрі міста, серед популярних серед харків’ян розважальних та гастрономічних закладів, однак сама знаходиться в зруйнованому стані.



Трансформація: бренд glo™ разом із ГО «Міські реформи» відкриють харків’янам новий зелений маршрут та створять сучасну локацію в історичному центрі міста. Сходи трансформуються на крутий урбаністичний спот для прогулянок із зоною для відпочинку.

Вже цього літа на три недоцільні урбаністичні рішення стане менше, а в трьох містах України з’являться сучасні та комфортні міські споти для відпочинку та розваг. Відкриття локації заплановано на серпень. Щоб нічого не пропустити, слідкуйте за новинами на сайті або в Instagram