Актуальна інформація про роботу сервісу glo™

Актуальна інформація про роботу сервісу glo™

Гайд по точках продажу та відповіді на популярні питання

Зібрали для тебе інформацію з найпоширеніших питань, пов’язану з точками продажу, сервісом та обміном бонусів. 

СТІКИ ОФЛАЙН 

Власні магазини glo™, торгові мережі та кіоски 

Хочу придбати стіки* у магазині або кіоску, але не знаю, де саме. Що робити?   

  • Дивися карту з  адресами магазинів**. Асортимент продукції можна дізнатися безпосередньо в точці продажу. 
  • Завітай до фірмових просторів glo™, якщо ти проживаєш у Львові, Рівному, Івано-Франківську, Луцьку, Вінниці, Хмельницькому, Тернополі, Чернівцях або Ужгороді. Тут ми зібрали для тебе найактуальнішу інформацію про режим роботи наших магазинів, контактні номери телефонів та їх адреси. 

СТІКИ ОНЛАЙН 

Як зробити та оформити замовлення 

— Хочу зробити замовлення на сайті. Що робити? 

Обирай потрібні товари та оформлюй замовлення — сайт glo™ працює у звичному режимі. Але через проблеми з логістикою замовлення можуть доставлятися не так швидко, як зазвичай.    

— Як працює доставка?    

Наразі є три способи доставки продукції:    

  • доставка Новою поштою (під час оформлення замовлення на сайті буде підтягнуто доступні для доставки відділення НП); 
  • кур’єрська доставка; 
  • самовивіз із магазинів glo™. 

— Як оплачувати замовлення?    

  • Якщо ти обрав самовивіз як спосіб отримання товару, то оплатити замовлення можна готівкою чи картою в магазині. 
  • При замовленні доставки Новою поштою замовлення сплачується у відділенні під час отримання товару. 
  • При замовленні кур’єрської доставки замовлення сплачується готівкою кур’єру під час отримання товару. 

— Я оформив замовлення. Що далі?   

Оператори нашої служби підтримки зв’яжуться з тобою для підтвердження замовлення  і верификації віку. Після цього інформація передається у точку самовивозу або службу доставки, і ти можеш його отримати.   

СЕРВІС 

Як обміняти девайс, отримати бонуси та придбати товари за спеціальними цінами? 

— У мене зламався девайс. Як його замінити? 

Ти можеш обміняти пристрій за гарантією в одному з наших фірмових просторів glo™. 

Вони працюють у Львові, Рівному, Івано-Франківську, Луцьку, Вінниці, Хмельницькому, Тернополі, Чернівцях, Ужгороді, Кременчуку та Полтаві.  Тут ми зібрали для тебе найактуальнішу інформацію про режим роботи наших магазинів, контактні номери телефонів та їх адреси. 

Якщо твого міста немає серед переліченихзателефонуй до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008*** 

 — Бонусна програма працює? 

Так, звісно. Ти отримуєш бонуси за сканування пачок у телеграм-боті, за замовлення на сайті та в магазинах glo™. Але функція «Приведи друга» поки не працює, оскільки зараз неможливо оформити тест-драйв девайсу. 

— Я хочу обміняти бонуси на товари за спеціальними цінами 

Такий обмін наразі можливий у наших власних магазинах. Перед тим як обміняти бонуси на товари за спеціальними цінами, потрібно зателефонувати до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008. 

— Чи можна замовити тест-драйв glo™? 

Так. Тест-драйв доступний у всіх фірмових просторах glo™, які зараз працюють. Докладніше про послугу читай за посиланням. 

— Маю ще багато питань: як з вами зв'язатися? 

  • Зателефонуй до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008*** 
  • Напиши нам у телеграм-бот https://t.me/myglo_ua_bot або у соціальні мережі: Facebook https://www.facebook.com/mygloua/ та Instagram @glo_ukraine.

* Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними та викликають звикання.  

** На жаль, на період дії воєнного стану на території України інформація про доступність продукції у точках продажу може бути неповною. Робимо все можливе, щоб надавати найактуальнішу інформацію для тебе.  

*** Дзвінки безкоштовні. Тільки для повнолітніх.