Зібрали для тебе інформацію з найпоширеніших питань, пов’язану з точками продажу, сервісом та обміном бонусів.
СТІКИ ОФЛАЙН
Власні магазини glo™, торгові мережі та кіоски
Хочу придбати стіки* у магазині або кіоску, але не знаю, де саме. Що робити?
- Дивися карту з адресами магазинів**. Асортимент продукції можна дізнатися безпосередньо в точці продажу.
- Завітай до фірмових просторів glo™, якщо ти проживаєш у Львові, Рівному, Івано-Франківську, Луцьку, Вінниці, Хмельницькому, Тернополі, Чернівцях або Ужгороді. Тут ми зібрали для тебе найактуальнішу інформацію про режим роботи наших магазинів, контактні номери телефонів та їх адреси.
СТІКИ ОНЛАЙН
Як зробити та оформити замовлення
— Хочу зробити замовлення на сайті. Що робити?
Обирай потрібні товари та оформлюй замовлення — сайт glo™ працює у звичному режимі. Але через проблеми з логістикою замовлення можуть доставлятися не так швидко, як зазвичай.
— Як працює доставка?
Наразі є три способи доставки продукції:
- доставка Новою поштою (під час оформлення замовлення на сайті буде підтягнуто доступні для доставки відділення НП);
- кур’єрська доставка;
- самовивіз із магазинів glo™.
— Як оплачувати замовлення?
- Якщо ти обрав самовивіз як спосіб отримання товару, то оплатити замовлення можна готівкою чи картою в магазині.
- При замовленні доставки Новою поштою замовлення сплачується у відділенні під час отримання товару.
- При замовленні кур’єрської доставки замовлення сплачується готівкою кур’єру під час отримання товару.
— Я оформив замовлення. Що далі?
Оператори нашої служби підтримки зв’яжуться з тобою для підтвердження замовлення і верификації віку. Після цього інформація передається у точку самовивозу або службу доставки, і ти можеш його отримати.
СЕРВІС
Як обміняти девайс, отримати бонуси та придбати товари за спеціальними цінами?
— У мене зламався девайс. Як його замінити?
Ти можеш обміняти пристрій за гарантією в одному з наших фірмових просторів glo™.
Вони працюють у Львові, Рівному, Івано-Франківську, Луцьку, Вінниці, Хмельницькому, Тернополі, Чернівцях, Ужгороді, Кременчуку та Полтаві. Тут ми зібрали для тебе найактуальнішу інформацію про режим роботи наших магазинів, контактні номери телефонів та їх адреси.
Якщо твого міста немає серед перелічених — зателефонуй до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008***
— Бонусна програма працює?
Так, звісно. Ти отримуєш бонуси за сканування пачок у телеграм-боті, за замовлення на сайті та в магазинах glo™. Але функція «Приведи друга» поки не працює, оскільки зараз неможливо оформити тест-драйв девайсу.
— Я хочу обміняти бонуси на товари за спеціальними цінами
Такий обмін наразі можливий у наших власних магазинах. Перед тим як обміняти бонуси на товари за спеціальними цінами, потрібно зателефонувати до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008.
— Чи можна замовити тест-драйв glo™?
Так. Тест-драйв доступний у всіх фірмових просторах glo™, які зараз працюють. Докладніше про послугу читай за посиланням.
— Маю ще багато питань: як з вами зв'язатися?
- Зателефонуй до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008***
- Напиши нам у телеграм-бот https://t.me/myglo_ua_bot або у соціальні мережі: Facebook https://www.facebook.com/mygloua/ та Instagram @glo_ukraine.
* Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними та викликають звикання.
** На жаль, на період дії воєнного стану на території України інформація про доступність продукції у точках продажу може бути неповною. Робимо все можливе, щоб надавати найактуальнішу інформацію для тебе.
*** Дзвінки безкоштовні. Тільки для повнолітніх.