Усе про роботу сервісу glo™ зараз

Усе про роботу сервісу glo™ зараз

гайд по точках продажу та популярним питанням

Зібрали для тебе інформацію по найбільш поширеним питанням, які пов’язані з точками продажу, сервісом та обміном бонусів.  

СТІКИ В ОФЛАЙНІ

власні магазини glo ™, торгові мережі та кіоски

Хочу придбати стіки* в магазині або кіоску, але не знаю, де саме. Що робити?  

  • Зібрали для тебе карту з  адресами магазинів тут **. Асортимент продукції можна дізнатися безпосередньо у точці продажу.
  • Завітай до магазинів glo™, якщо ти проживаєш в Львові, Рівному, Івано-Франківську, Луцьку, Вінниці, Хмельницькому, Тернополі, Чернівцях або Ужгороді.Тут ми зібрали для тебе найактуальнішу інформацію про режим роботи наших магазинів, контактні номери телефонів та їх адреси.

СТІКИ В ОНЛАЙНІ

як зробити та оформити замовлення

Хочу зробити замовлення на сайті. Що робити?  

Обирай потрібні товари та оформлюй замовлення -  веб-сайт glo™ працює у звичному режимі. Але через проблеми з логістикою, замовлення можуть доставлятися не так швидко, як зазвичай.   

Як працює доставка?   

Наразі є три способи доставки продукції у містах вище:   

  • доставка Новою Поштою (під час оформлення замовлення на сайті буде підтягнуто доступні для доставки відділення НП)  
  • кур’єрська доставка  
  • самовивіз з магазинів glo™  

Як оплачувати замовлення?   

  • Якщо ти обрав самовивіз як спосіб отримання товару, то оплатити замовлення можна готівкою чи картою в магазині.  
  • При замовленні доставки Новою Поштою замовлення сплачується у відділенні під час отримання товару. 
  • При замовленні кур’єрської доставки замовлення сплачується готівкою кур’єру під час отримання товару. 

Я оформив замовлення. Що далі?  

Оператори нашої служби підтримки зв’яжуться з тобою для підтвердження замовлення  і верификації віку. Після цього інформація передається у точку самовивозу або службу доставки і ти можеш його отримати.  

СЕРВІС

як обміняти девайс, обміняти бонуси та придбати товари за спеціальними цінами?

У мене зламався девайс. Як його замінити?

Ти можеш обміняти пристрій за гарантією в одній з наших glo™ студій.

Вони працюють у Львові, Рівному, Івано-Франківську, Луцьку, Вінниці, Хмельницькому, Тернополі, Чернівцях або Ужгороді, Кременчузі та Полтаві.  Тут ми зібрали для тебе найактуальнішу інформацію про режим роботи наших магазинів, контактні номери телефонів та їх адреси. 

Якщо твого міста нема серед перелічених - зателефонуй до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008***

Бонусна програма ще працює?

Так, звичайно. Ти отримуєш бонуси за сканування пачок в телеграм-боті, за замовлення на сайті та в магазинах glo™. Але функція приведи друга поки не працює, оскільки зараз неможливо оформити тест-драйв девайсу.  

Я хочу обміняти бонуси на товари за спеціальними цінами

Даний обмін наразі можливий у наших власних магазинах. Перед тим, як обміняти бонуси на товари за спеціальними цінами потрібно зателефонувати до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008

Чи можна замовити тест-драйв glo™?

Ні, тест-драйв девайсу наразі неможливий через проблеми з логістикою. Але ти можеш спробувати девайс в наших glo™ студіях, які працюють.

Якщо у тебе виникли додаткові питання - Зателефонуй до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008

Маю ще багато питань: як з вами зв'язатися?

  • Зателефонуй до служби підтримки за телефонами 0-800-50-90-80 або 8008***
  •  напиши нам у telegram бот https://t.me/myglo_ua_bot
  • або у наші соціальні мережі.

Facebook https://www.facebook.com/mygloua/
Instagram @glo_ukraine

 

* Тютюновмісні вироби для нагрівання не є цілком безпечними та викликають звикання  

** На жаль, на період дії воєнного стану на території України, інформація про доступність продукції у точках продажу може бути неповною. Робимо все можливе, щоб надавати найактуальнішу інформацію для тебе. 

***Дзвінки безкоштовні. Тільки для повнолітніх