Поради користувачам glo™: про що сповіщає світлодіодний індикатор гаджету

Ваш пристрій для нагрівання тютюну оснащено кнопкою керування зі світлодіодним підсвічуванням. При використанні гаджету індикатор сповіщатиме про готовність glo™ до використання чи допоможе визначити запас заряду акумулятору. Як орієнтуватися у таких сигналах та розпізнати, про що свідчить підсвічення.

 

1. Недостатній заряд батареї пристрою

Як це виглядає? Індикатор мигає по всьому діаметру.
Що це означає?
Заряду акумулятору недостатньо для нагрівання пристрою.
Причина:  Запас заряду батареї вашого glo™ вичерпано.
 
Як відновити роботу пристрою?
Якщо індикатор свідчить про низький рівень заряду, варто підзарядити гаджет, під’єднавши його через USB кабель та адаптер до розетки. Детально процес поповнення заряду розписано в розділі «Швидкий старт» інструкції з експлуатації, яка входить в комплект. 
Пересвідчитись щодо актуального рівня заряду батареї вашого пристрою можна натиснувши на кнопку керування.

2. Занадто швидка спроба відновити використання після попереднього сеансу

Як це виглядає?
Індикатор світиться поперемінно зліва та справа.
Що це означає?
Ваш пристрій не нагрівається.
Причина: Ви завершили попередній цикл використання glo™ самостійно, натиснувши на кнопку до появи вібросигналу, та зарано розпочали наступний цикл.

Як відновити роботу пристрою?
При екстреному завершенні циклу використання пристрою витримайте паузу 90 секунд до наступного ввімкнення. Це необхідно для забезпечення охолодження пристрою після попереднього сеансу експлуатації. Після такої перерви можете використовувати гаджет у звичайному режимі.

3. Вплив високої/низької температури на гаджет

 

 

 

Як це виглядає? Індикатор підсвічується почергово з різних боків.
Що це означає? Збій температурного режиму.
Причина:
Перегрів. Якщо ви тривалий час знаходились у спекотному приміщенні чи на вулиці за високої температури, батарея glo™ могла перегрітися.
Переохолодження. За тривалого впливу низьких температур (наприклад, на морозі) акумулятор може переохолодитися.

Як відновити роботу пристрою? 
1. Перейдіть у затінок чи пошукайте приміщення з кондиціонером — вам треба охолодити перегріту батарею гаджета.
2. Знайдіть спосіб відігріти пристрій та відновити працездатність акумулятора.

4. Інші нестандартні сигнали індикатора та що робити, якщо ви їх побачили

У разі виявлення будь-яких незвичних показників індикатора помилок повідомте про такі випадки менеджера служби підтримки споживачів glo™. Під час розмови менеджер надасть інструкції щодо подальших дій та допоможе розв’язати проблему або запропонує здійснити заміну пристрою.

Інструкція з безпечного використання — ваш надійний помічник

    Користуватися glo™ просто та зручно: управління процесом нагрівання здійснюється за допомогою однієї кнопки. Кожен пристрій комплектується інструкцією з експлуатації, у якій детально зазначені усі нескладні правила використання гаджету. Дотримуючись усього декількох порад з безпечної експлуатації, ви забезпечите безперебійну роботу glo™.

    Якщо ж з вашим гаджетом виникнуть несправності, які вам не вдається усунути за допомогою наших порад, звертайтесь до служби підтримки споживачів glo™. Компетентні співробітники служби зможуть надати поради в телефонному режимі або під час листування через e-mail. Звертайтеся за номером безкоштовної лінії 0-800-50-90-80 або 8008 чи пишіть на адресу: info@myglo.com.ua