Типові помилки пристрою glo™ та методи їх усунення

Типові помилки пристрою glo™ та методи їх усунення

Як і будь-який електронний пристрій, девайс glo™ може вийти з ладу. Інколи це трапляється з певних виробничих причин, інколи бувають помилки в експуатації. Оскільки зараз у зв’язку з карантином фірмові магазини glo™ Studio тимчасово зачинені, ми поговоримо про типові помилки пристрою glo™ та що робити у разі іх виникнення.

Якщо поломка сталась з виробничої причини і не залежить від дій користувача – девайс можна безкоштовно обміняти протягом року з моменту покупки. Для цього необхідно мати чек, повний комплект пристрою glo і просто зателефонувати на гарячу лінію та залишити заявку на обмін. Звертаємо увагу, що девайс має бути зареєстрованим на сайті одразу після покупки.

Але що робити, якщо індикатор почав дивно світитися, подавати незрозумілі сигнали, а пристрій перестав виконувати свої функції? Розказуємо про можливі причини несправності і способи їх вирішення.

Чому gloтм перестав працювати?

На блоці пристрою знаходиться індикатор, що складається з чотирьох світлових секторів. Він повідомляє не тільки про рівень зарядки і час, що залишився до закінчення сесії, але також сигналізує про проблеми в роботі девайсу.

Можливі причини виникнення несправностей пристрою glo™:

  • перегрів або переохолодження;
  • механічні пошкодження (удар, падіння);
  • спроба витрусити з камери нагрівання залишки стіка neo™;
  • проблеми з акумулятором, тощо.

Перегрів\переохолодження пристрою

У випадку, якщо проблема полягає в занадто високій або низькій температурі, її можна вирішити самостійно. Досить прибрати пристрій в тінь або занести його в тепле приміщення і зачекати декілька хвилин. Якщо такі маніпуляції не допомогли навіть через тривалий часнеобхідно звернутись до служби підтримки користувачів glo™ і повідомити оператору код поломки (від 1 до 4), попередньо звірившись з інструкцією користувача.

Пристрій не нагріває стік \ не заряджаєтся

Обидві проблеми мають однакове відображення на індикаторі, але різний індекс.

Проблема №5 — пристрій не нагріває стік neoтм. Якщо виникла така ситуація — не намагайся розібрати пристрій самостійно, трусити його або проводити інші маніпуляції. Зателефонуй до служби підтримки користувачів за номером 8008 і назви код проблеми, оператор відразу  порадить що робити.

Проблема №6 — пристрій не заряджається. В цьому випадку необхідно припинити зарядку і після цього зв'язатися з оператором служби підтримки.

glo™ може не заряджатися з причин, пов'язаних з пошкодженнями різних частин пристрою. Наприклад:

  • переохолодження акумулятора;
  • пристрій тривалий час знаходився під впливом прямих сонячних променів;
  • блок живлення може бути несправним;
  • може бути пошкоджено зарядний USB кабель.

При зверненні до оператора обов'язково назви код проблеми, про яку сигналізує індикатор. Розшифрувати його позначення можна за допомогою інструкції користувача.

Пам’ятай, що спроба самостійного ремонту, розбирання пристрою, потрапляння води в пристрій  або падіння позбавляють можливості безкоштовної заміни glo™.

У разі якщо твій glo™ зламався і з моменту його покупки минуло менше року, тоді скористайся можливістю замінити несправний пристрій на новий за допомогою кур’єрської служби «Нова Пошта» абсолютно безкоштовно.

Для того щоб обміняти пристій, будь ласка, залиш заявку на обмін, зателефонувавши до служби підтримки 8008, а сам девайс glo™ відправ нам за адресою:

ТОВ «ХІТ-Трейд», 08343, Київська область, Бориспільський район, село Мартусівка, вулиця Мойсеєва, 70, будівля №2.

Детальніше про обмін дізнавайся за номером служби підтримки 8008. Служба підтримки працює у звичайному режимі з 8:00 до 22:00.

Бережи себе та залишайся вдома.