Якщо ви використовуєте пристрій для нагрівання тютюну, але він не вібрує – це ознака поломки. Від подальшої експлуатації рекомендується відмовитися доти, поки ви не усунете неполадку або не звернетеся по допомогу до фахівців glo™ .
Зверніть увагу! Будь-які дії необхідно виконувати в суворій відповідності з інструкцією з експлуатації glo pro або glo hyper та hyper+, залежно від моделі вашого девайсу. Від цього залежить, чи зможете ви самостійно усунути неполадку і не пошкодити пристрій ще більше.
Чому може пропадати вібрація і що можна зробити
Причин дуже багато, починаючи від неправильної експлуатації девайса glo™ , випадкового вимкнення фунції вібрації, закінчуючи серйозною несправністю його окремих складових.
Що ви можете зробити:
- По-перше переконайтеся, що ви не вимкнули функцію вібрації випадково. Для цього затисніть контрольну кнопку пристрою на 10 секунд. Через цей час пристрій завібрує 1 раз. Відпустіть кнопку та одразу натисніть її знов, щоб увімкнути вібрацію. Зробити це необхідно протягом 5 секунд, поки glo ще вібрує.
- Переконайтеся, що не намагаєтеся використовувати пристрій під час сильної спеки або на морозі, оскільки в таких умовах його елементи можуть працювати неправильно. Зокрема, йдеться про акумуляторну батарею, яка і відповідає за вібрацію.
- Спробуйте очистити пристрій за допомогою спеціальних щіточок для чищення, які йдуть у комплекті з девайсом. Виконайте процедуру очищення в суворій відповідності з інструкцією. Можливо, вібрація пропала через сильне забруднення внутрішньої камери, зокрема і через те, що всередину корпусу могли потрапити сторонні предмети.
- Залиште пристрій для нагрівання тютюну на 5 хвилин, якщо нещодавно закінчили сеанс. Коли він охолоне, скористайтеся блоком живлення і USB-кабелем, щоб зарядити девайс. Дотримуйтеся інструкції: використовуйте для зарядки мережу з наднизькою напругою (SELV) і вихідними характеристиками 5B, 2a, а також користуйтеся тільки USB-кабелями і блоками живлення із відповідними характеристиками.
Чого не можна робити, якщо в glo pro або glo hyper немає вібрації
Якщо ви виконали перераховані вище дії, але вібрація так і не з'явилася, не намагайтеся:
- трясти або розбирати девайс;
- чистити пристрій всередині або зовні будь-якими способами, не зазначеними в інструкції;
- продовжувати користуватися девайсом, незважаючи на відсутність вібрації, оскільки згодом інші його складові теж можуть вийти з ладу.
Зверніть увагу, що якщо світлові індикатори працюють, як і сам девайс, це не гарантує його загальну справність. Зникла вібрація – ознака серйозної поломки, тому для вирішення цього питання зв'яжіться зі службою підтримки glo™ . Для цього відправте email на адресу info@myglo.com.ua або зателефонуйте на безкоштовну гарячу лінію за номером 8008.