Іноді для вирішення проблем з девайсом достатньо зробити декілька простих кроків та не витрачати свій час на гарантійний обмін. Якщо вам знадобилася інструкція з використання glo™, знайти її можна на сайті тут . У деяких випадках гарантія glo™ не потрібна, а вирішити проблему можна самостійно.
Найпоширеніші фактори, пов'язані з некоректною роботою девайсу:
- Переохолодження — тримайте пристрій для нагрівання тютюну за кімнатної температури приблизно 10 хвилин. Через цей час температура має стабілізуватися й девайс працюватиме.
- Перегрів — можливо, ви занадто часто користуєтесь девайсом, тому він не встиг охолонути після чергової сесії. Просто зробіть паузу та не користуйтеся пристроєм упродовж 10 хвилин.
- Якщо блимає кнопка і пристрій glo™ не вмикається, переконайтеся, що пристрій заряджений. Для цього під'єднайте до нього кабель та блок живлення, які потім потрібно увімкнути в електромережу. Залиште пристрій на кілька годин і перезавантажте його.
- Якщо glo™ перестав вібрувати, натисніть кнопку керування та утримуйте її 20 секунд, щоб перезавантажити.
Гарантійні умови використання пристроїв glo™
Якщо вам не вдалося вирішити проблему самостійно - дзвоніть 8008* або подайте заявку на гарантійний обмін у телеграм-боті бренду @myglo_ua_bot. Також рекомендуємо ознайомитися з гарантійними умовами.
Гарантія glo™ hyper + або гарантія glo™ pro є однаковою для цих пристроїв та допоможе вам у низці складних ситуацій, пов'язаних з використанням девайсу. Необхідно враховувати, що гарантія glo™ не завжди покривається. Вона покриває лише несправності, що виникли під час гарантійного терміну за умови правильного та належного використання відповідно до інструкції.
Термін дії гарантії складає 12 місяців із моменту придбання девайсу.
Винятками з гарантії є:
- Дефекти, що виникли при звичайному зношуванні.
- Подряпини, потертості, вм’ятини та інші видимі пошкодження пристрою.
- Дефекти, які виникли під час контакту з водою, напругою або вогнем.
- У разі використання пристрою не за призначенням або спільно з іншими несумісними пристроями.
- Спроба самостійного ремонту пристрою.
Також у багатьох виникає питання чи є гарантія на б/в glo™, відповідь — так. Але за умови, що при передачі пристрою третій особі власник віддасть документи на цей пристрій. Докладніше ви зможете дізнатися, звернувшись за персональною консультацією до представників служби підтримки бренду. Або за контактними телефонами glo™ — 0 (800) 50–90–80 або 8008*.
* Дзвінки безкоштовні. Тільки для повнолітніх.