Твій пристрій glo™ не заряджається, не нагріває стік або всі сектори індикатора горять та блимають одночасно? Можливо, glo™ зламався. Розповідаємо, як виявити проблему та що з цим робити.
Як зрозуміти, що glo™ зламався?
Може бути кілька сценаріїв, які вкажуть, що твій пристрій glo™ працює не так, як слід. Серед найпоширеніших:
- пристрій не вмикається;
- пристрій не заряджається;
- пристрій не нагріває стік;
- не спрацьовує режим Boost;
- усі сектори індикатора горять (або блимають) одночасно.
Якщо ти помітив щось із цього списку або твій девайс почав працювати інакше, ніж зазвичай, тобі варто приділити цьому увагу чи звернутися по допомогу до служби підтримки користувачів glo™ (як це зробити, розповідаємо нижче).
Пристрій glo™ може вийти з ладу через низку причин. Наприклад, до цього може призвести:
- перегрів або переохолодження девайса;
- механічне пошкодження, наприклад, якщо гаджет упав або зазнав удару іншим способом;
- пошкодження зарядного USB-кабеля;
- несправність блоку живлення тощо.
Також виявити проблему допоможе індикатор, розташований на блоці пристрою. Він складається із чотирьох світлових секторів. Індикатор не лише інформує тебе про рівень заряду та показує, скільки часу залишилося до закінчення сесії. Він також може вказати на проблеми, які впливають на роботу девайса.
Щоб розібратись, про яку саме помилку свідчать сектори світлового табло, радимо звернутися до інструкції з експлуатації або прочитати матеріал про типові помилки пристрою glo™ за посиланням.
Що робити, якщо пристрій glo™ зламався?
По-перше, ми хочемо нагадати: якщо ти помітив, що пристрій glo™ працює не так, як слід, тобі варто одразу звернутися до інструкції з експлуатації. Більшість можливих проблем та способи їх вирішення там докладно описані. Інакше є ризик пошкодити пристрій ще більше.
Це важливо також у випадку, якщо тобі знадобиться безкоштовна заміна пристрою за гарантією. Самостійний ремонт, розбирання пристрою, потрапляння води або падіння позбавлять тебе права на гарантійний обмін.
Перш за все ти маєш пересвідчитись, що твій пристрій дійсно зламався. Згадай, чи давно ти заряджав його, перевір, чи працює USB-кабель для зарядки, чи працює розетка або комп’ютер, від якого ти живиш девайс. Щоб дізнатися статус заряду, натисни на кнопку керування.
Приблизний час повної зарядки пристрою при використанні комплектного блоку живлення становить близько двох годин і залежить від типу підключення. Якщо заряджання відбувається без збоїв, індикатор на корпусі почне повільно блимати і показуватиме рівень заряду.
Також гаджет може не працювати як слід, якщо він перегрівся (наприклад, від тривалого використання або якщо він надовго залишився на сонці) або переохолодився. У такому випадку зміни умови, в яких перебував девайс, та почекай 10-20 хвилин, щоб пристрій повернувся до нормальної температури. Потім спробуй увімкнути девайс для нагрівання повторно.
Найпростіша та дієва річ, яка часто допомагає вирішити ряд несправностей у роботі glo™ — перезавантаження. Процедура може допомогти, якщо не працює режим Boost або девайс не вимикається. Також корисно перезавантажити glo™, якщо кнопка керування, розташована на зовнішній панелі корпуса, перестала реагувати.
Перезавантажити glo™ PRO, pro, glo™ HYPER та HYPER + дуже легко. Адже керування пристроєм відбувається через єдину кнопку на корпусі. Щоб перезавантажити девайс glo™, натисни кнопку та утримуй її протягом 20 секунд. Коли пристрій перезавантажився, ти одразу можеш ним користуватись.
Як звернутися в гарантійний сервіс
Якщо перезавантаження не допомогло, ти перевірив рівень заряду та впевнений, що твій glo™ останнім часом не потрапляв під дію низьких або навпаки надмірно високих температур, тобі варто звернутися по консультацію до нашої служби підтримки. Зробити це можна кількома способами:
— звернутися до безкоштовної служби підтримки бренду glo™ за номером 8008* для консультації, і там тобі обов’язково допоможуть.
— віддати на діагностику у будь-якому glo™ studio або glo™ pop-up у твоєму місті або за допомогою оновленого чат-бота @myglo_ua_bot у телеграмі.
— безкоштовно обміняти протягом року з моменту покупки, якщо несправність є гарантійним випадком. Для цього необхідно мати чек або коробку з унікальним кодом. Заявку на обмін можна залишити на гарячій лінії glo™. Зверни увагу, що після покупки девайс має бути зареєстрованим на сайті. Обміняти пристрій можна абсолютно безкоштовно, доставка за допомогою кур’єрської служби «Нової Пошти» за тарифами перевізника.
Під час звернення оператор може запитати у тебе код проблеми, яку вказує індикатор. Звернись до інструкції користувача, щоб правильно розшифрувати позначення. Детальніше про обмін дізнавайся за номером служби підтримки 8008*. Служба підтримки працює у будні дні з 8:00 до 22:00.
*Дзвінки безкоштовні. Тільки для повнолітніх.